UN ESPAI, UNA MARCA

Els vincles es remunten a més de 20 anys. El 1989 l’empresa Promotor – Les Comes, va començar a organitzar les seleccions i entrenaments de diferents equips (inclòs l’espanyol) participants al Camel Trophy, prova parcialment patrocinada per Land Rover.

En aquest cas, Promotor – Les Comes també va estar present col·laborant amb l’organització de la competició final.

El concepte Camel trophy desapareix i no és fins a l’any 2003 que s’organitza un altre gran esdeveniment d’aventura anomenat Land Rover G4 Challange. Promotor – Les Comes es va responsabilitzar de la preparació dels candidats espanyols per les seleccions internacionals i la gran final.

Durant 20 anys la relació amb la marca anglesa s’ha anat incrementant fins a l’actualitat, organitzant per a ells diferents programes d’incentiu, presentacions a premsa o accions per clients.

És a l’any 2006 quan neix la idea de la Land Rover Party, fruit de la confluència de tres pilars fonamentals per la seva creació.

En primer lloc, la marca Land Rover entenent la Party com un esdeveniment ideal per transmetre els valors de la marca en el sí d’unes jornades familiars, en un entorn idíl·lic i transmetent una sensació de pertinença a un col·lectiu que viu al màxim el 4×4 i la marca Land Rover.

Les Comes, per la seva part, oferia la possibilitat de fer realitat aquesta idea inicial ubicant l’esdeveniment en un espai ideal per la consecució de l’ambiciós projecte… Una finca amb capacitat, bons serveis i amb un equip de persones amb coneixements, experiència en el món 4×4 – Land Rover i en l’organització d’esdeveniments com el que es plantejava. Un esdeveniment de qualitat, ben organitzat i afí amb la filosofia de la marca.

 

 

Per la seva banda, els concessionaris Land Rover també han volgut estar presents i contribuir en aquest esdeveniment, oferint la possibilitat que els participants coneguin els nous productes, noves oportunitats i les noves prestacions de tota la flota de vehicles Land Rover. Així doncs, la seva involucració representava la aportació comercial de l’esdeveniment.

Sens dubte aquests tres motors de la Party no tindrien sentit sense els autèntics protagonistes de la trobada, els participants, que edició rere edició han confiat en un esdeveniment que ha nascut per fer gaudir durant un cap de setmana, a tots els amants del món 4×4 i de la marca Land Rover.